Με χαρά θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στο σεμινάριο διαχείρισης πελατών με θέμα:
“Δύσκολοι πελάτες και διαχείριση παραπόνων – Μέρος Α’ “

Οι δύσκολοι πελάτες είναι αναπόφευκτοι, επομένως εσείς και η ομάδα σας πρέπει να γνωρίζετε πώς να τους χειρίζεστε αποτελεσματικά. Εξίσου σημαντική είναι η διαχείριση παραπόνων και ενστάσεων με στόχο την καλύτερη επικοινωνία με τον πελάτη σας, τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης και την συμμόρφωσή του στις οδηγίες που του δίνετε σε σχέση με το κλινικό περιστατικό.
Το διαδραστικό αυτό σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών , θα σας δώσει εργαλεία και γνώσεις που θα σας βοηθήσουν:
- στη δημιουργία εμπιστοσύνης και θετικού κλίματος ακόμα και με τους δύσκολους πελάτες
- στην εφαρμογή μιας πρακτικής και δοκιμασμένης τεχνικής διαχείρισης παραπόνων
- στην αποτελεσματικότερη διαχείριση δύσκολων πελατών, αντιμετωπίζοντας τόσο τις συναισθηματικές όσο και τις πρακτικές πτυχές του προβλήματος, με σκοπό την καλύτερη προσέγγιση και εξέλιξη του κλινικού περιστατικού.
- στη διατήρηση του επαγγελματισμού σας σε κάθε περίπτωση
Εισηγήτρια:
Έλλη Καλεμτζάκη, Κτηνίατρος, Certified Coach & NLP Practitioner @VetConsultancy
Για να δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα πατήστε εδώ.
Mετά το τέλος του σεμιναρίου, σας περιμένουμε να γευματίσουμε μαζί και να συζητήσουμε τις εμπειρίες μας στο εστιατόριο Ιberico Thessaloniki.
Με εκτίμηση,
Η ομάδα της MSD Animal Health